Hellu

Varit igång hela dagen! Upp tidigt och körde till lund där jag hämtade sis, sen åkte vi till mormor. Varit och hjälpt henne hela dagen med inköp och grejs. Mysigt =) Nu ska jag strax bege mig till friskis för lite spinning. Kan nog bli rätt najs, ändå hyfsat peppad nu.

Efter det ska jag lämna bilen på statoil och sedan promenera hem. Min cykel har ju tydligen punktering, märkte det imorse. Inte så kul!

Imorgon är det statoilkurs mellan ett och fem ungefär. Sen ska jag försöka sticka in till stan och handla smink och grejs till Josefin. Åker ju till henne på¨lördag och hon hade lite saker hon behövde.

Nä, nu ska jag packa väskan och KÖRA till friskis, snacka om att det kommer kännas weird.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0