Middag och Carmen

Hej hopp!

Blev en god middag med familjen, mamma blev nog näjd med sina presenter med. Sedan åt jag årets första (och enda?) semla, gött! Var på teater oxå, såg Carmen. Det var lite musical sådär och den var härlig. Riktigt skoj =)

Kollat lite OS nu, gick ju inte så himla bra tyvärr. Inge sugen på att skriva så ska nog lägga mig i sängen strax och läsa lite. Blev ingen avatar ikväll, tror jag tar den i veckan istället. Imorgon ska jag antagligen med m&p ut och gå lite i naturen. Ska köra ut nånstans och vandra lite, kolla fåglar och sånt. Saknar det myyycket! Gjorde alltid sånt som små och jag älskar det. Sedan på kvällen blir det alla hjärtans dags mys med pat och sofie =)

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0