Just roll the dice

Hej!

Vet inte vad det är som gjort mig sugen på att blogga igen men ngt är det. Är ju rätt skoj att läsa igenom efter några månader och se vad man gjorde/tänkte/kände. Så ja, vi får väl se hur länge detta varar.

Idag fyller jag tjugo. Känns riktigt bra faktiskt! Ingen kris här inte. Bara lycka och glädje, precis som det ska va. Morgonen har spenderats med frukost på sängen av mamma och pappa, presenöppning, mys med älskling som sovit över och självklart en runda på systemet hehe. Var kul att få handla själv! Hunnit städa undan på rummet med, pust. Det behövdes verkligen!

Ikväll ska vi ha födelsedagsmiddag hemma hos pappa och sedan blir det förfest hos mig och slutligen utgång! Kommer bli awesome. Har precis solat lite så känner mig hyfsat brun. Ska strax in i duschen och bli fräsch.

Hejdå. Tänker inte säga till nån att jag skriver igen så detta blir nog mest för mig själv, och kanske nån själ till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0